Ce zici de un vin grecesc de la Amira?

Bãdie Mihai,

Slavã Domnului c-am primit vesti de la tine.

Eu te credeam mort si mã luam de dor cu amintirile. Când erati în jurul meu, tu, Augurã, cel blestemat, Conta si altii cari acum vã fuduliti prin capitalã alãturi cu ciocoii, mânca-i-ar câinii, cã sunt fiii lui Skaraotki si pe voi norocul si binele.

De ce lasi pe Veronica sã se zbuciume? Te-am asteptat de Crãciun sã vii, dar… besteleu, festeleu, cã nu pot striga vãleu, si cuvântul s-a dus, ca fumul în sus si de venit n-ai mai venit… aferim… Dar noi, adicã Ienãchescu, Rãceanu si alti musterii pentru mâncãricã si bãuturicã bunã, am tras un bairam de cel turcesc cu vin grecesc de la Amira.

Apoi, ne-am dus cu sania afarã din oras, si acolo pune-te din nou masã. A doua zi la fel, de-abia a treia zi ne-am zburãtãcit ca vrãbi[i]le fiecare pe la vatra lui.

Acum stau lângã horn cu pisicile mele si mai pun rânduialã în cele însemnãri.

Tu te certi cu politicianii prin „Timpul”; ce-ai pãtit de te-ai fãcut asa rãzboinic?

Sãnãtate si voie bunã

Ionicã

1 Răspuns to “Ce zici de un vin grecesc de la Amira?”


  1. 1 ela decembrie 3, 2007 la 5:46 pm

    mai bine un vin de la mira si atat. sa vedem ce iese. hai noroc!


Lasă un comentariu




La Pastili Cailor

decembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31