Eminescule, blogheste-ma!

Leapsa ceasta o am de la handralaul cesta, Eminovici Mihail, care imi zice intr-o buna ziulica sa-mi fac si eu un blog ca sa mai povestim vrute si nevrute.

Lumea zice ca suntem nebuni ca ne trezim si noi sa facem acum bloguri, dar las’ ca am eu ac de cojocul lor.

Nu mai spui ca Zoso imi aduce aminte de bisisica… mai Zoso, cum esti matali oaia cea mai neagra de pe calculatoarele cestea?

Lasand gluma indarat, blogul este pi buni! Este blogul lui Ion Creanga si sunt gata sa stam la povesti😉

2 Responses to “Eminescule, blogheste-ma!”


  1. 1 admiratoare Octombrie 11, 2007 la 11:47 am

    nene, la pogor e deschis…si fac astia o mancare, sa te lingi pe degete…pot spune ca e si un ospatar super fain, un copchil de-al casei care te serveste ca la hotel union…e super, nene….ti-au pus astia bust acolo…fata in fata cu a lu nenea mihai…mi-am facut poza cu tine ..si cu el…. drag mi-ai fost in cpilarie, ca mi-ai luminat-o cu scrierile tale..drag imi esti, nene

  2. 2 meccip Octombrie 12, 2007 la 5:52 pm

    buna ziua
    d-le Ion Creanga va scriu aceste randuri cu regret si durere

    Am indraznit sa va pocesc povestea d-voastra intitulata „Capra cu trei iezi”, imi cer mii de scuze si sper a ma ierta, iata mai jos locul unde zace povestea modificata de mine:

    http://zadarnic.blogspot.com/2007/09/capra-cu-trei-iezi-remastered-2007.html

    va multumesc si sper sa acceptati scuzele mele


Lasă un răspuns

La Pastili Cailor

Octombrie 2007
L M M M V S D
    Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

