Bojdeuca mea si chinezii

Mama lor de galbejiti cu ochii cat nasturu’ de la cojoaca si gandirea cat coarda de opinci!!!
Care va sa zica (cum ar zice amicul meu Lucian) Romania asta in care holbez acusa ochii e dorita de mai toate neamurile de pe lumea asta si toti se bat sa o viziteze.

Da’ pi mini brie di ci nu mi-a cerut niminea sa semnez daca chitesc sa-mi calci chinezii pragul bojdeucii? In plus, cu timpurile cestea n-ar trebui sa primesc procent poloboc di pi urma holteilor de vand snoave la chinezari?

Hai sa va spui ce este in spatili cestei stiri: popularitatea tarii Moldovei este in crestere di cand s-a tradus „Capra cu trei iezi” in limba chineza. Acusica, roiu’ de chinezi vine sa-mi vada amintirile si sa cumpere suveniruri de la bojdeuca iar in toata afacerea ceasta tocmai eu raman fara de scapatat nica.

Pai e frumoasa trebusoara ceasta?

1 Response to “Bojdeuca mea si chinezii”


  1. 1 pterodactyl Octombrie 26, 2007 la 1:23 pm

    frumuasî. ce-ai matale cu chinejii? tot un fel de moldoveni, da mult mai mulţ. unii dintre ei, chiar aproape la fel de simpatici.


Lasă un răspuns

La Pastili Cailor

Octombrie 2007
L M M M V S D
    Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

