Cand am furat pupaza nu era strategic marketing?

Chiar daca imi fac veacul in Targul Iesilor, nu insemneaza ca sunt rupt de lumia buna a Bucurestilor.

Astazi am fost intrigat pentru ca nu am primit si eu invitatiune la eveniment cu bloguri si prin acest mesaj incerc sa-mi justific misiva. Cand a fost sa fur pupaza, a fost o actiune strategica, bine planificata de la buget, timing (cum zice un prietin modern) pana la vanzare.

Aici as insista pe Iarmaroc unde am planificat atent vanzarea, sloganul si mesajul persuasiv. Nu eram acolo sa vand pupaza ca pe o „cioara vopsita” si deci am fost atent la pozitionare. O vindeam ca pe un porumbel, ca pe un „ceas” desteptator de precizie elvetiana si ca o idee abstracta pentru target-ul (alta vorba de duh) meu de musterii antrenati intr-ale negotului.

Pe vremea ceea, la iarmaroc nu exista posibilitatea de a face campanii 360, bugetele de publicitate erau foarte mici in Humulesti si le avea Popa la biserica asa ca am incercat sa merg pe ceva viral cand am hotarat sa scandez „Pupaza de vanzare!” in gura mare.

In acele vremuri era greu sa faci marketing insa eu ma consider unul dintre pionieri si mi se pare inspirat sa fiu invitat ca „speaker” (graitor/vorbaret/povestitor) in cadrul Strategic Marketing mai ales ca am mai avut o actiune reusita cu Caprele din Brosteni.

Credeti ca eu n-as putea cuvanta alaturi de Eram, Nicoara, Gavrila sau David?

Ia spuneti mai baietanilor lucru de saga: voi ce strategii aveti pentru pupaza?

Lasă un răspuns

La Pastili Cailor

Octombrie 2007
L M M M V S D
    Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

