Iti cam prieste viata buna de Bucuresti

Bãdie Mihai,

Ce-i cu Bucurestiul de ai uitat cu totul Esul nostru cel oropsit si plin de jidani.

O fi musai viata burlãceascã pe acolo, dar nu se cade sã ne uiti prea de tot.

Veronica a fost azi pe la mine si mi-a spus cã si cu dânsa faci ca si cu mine. De ce? Ce rãu ti-am fãcut noi? De Crãciun te asteptãm sã vii.

Tinca a pregãtit de toate si mai ales „sarmahle” care tie îti plãceau foarte mult.

Eu am început, de, ca prostul, sã scriu dragã Doamne o comedie. Când voi isprãvi-o nu stiu. Atâta stiu, cã subiectul e copiat, asa cum prea bine stii cã pot copia, e luat din viata de mãhãla, unde stau de când am pãrãsit Humulestii.

M-am întâlnit cu fratele Conta.

La Esi ninge frumos de ast-noapte, încât s-a fãcut drum de sanie.

Ciricul parcã e mai frumos acum.

Vino, frate Mihai, vino, cãci fãrã tine sunt strãin.

Te sãrut pe frunte,
Ion Creangã

0 Responses to “Iti cam prieste viata buna de Bucuresti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

La Pastili Cailor

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

