„La inchisoare” – o noua sectiune in blogroll pentru Ion Iliescu

Mi-am inceput ziua cetind blogul lui fratele Eminescu. Astazi mataluta e foarte poetic si pare sa bata el ceva apa in piua.

Merg apoi sa-l cetesc pe Adrian (nu Menune) ci Apostolu’ din Bucuresti. Ptiu drace, iar vazui necuratu!

Alt drac zice de tatsu’ ca are limbrici mai mari ca armasaru lu’ Ioana Popii.

Un musteriu zice acolo ceva printre randuri insa eu am cartoful tare si nu intra cu una cu doua… noroc mare ca imi fulgera sa intru colea la badia Tudor si sa-mi domolesc caprele ca tare involburata mai era blogosfera din Brosteni.

O sa ma fac ca trec peste ce scrie cu modestie nenea Iancu si o sa va supui atentiunii de un fel de leapsa pe bloguri. Plecai de la gandul ca daca judecatorii nu chitira sa-i faca nica sturlubaticului tovaras Ion Ilicescu, noi ca bloggeri il putem baga lejer „La inchisoare”… adica in sectiunea „La inchisoare” din blogroll.

Este un gest simbolic pe care il dedic unui copchil fara de vina: Andrei.

 Leapsa pleca pe cai albi la Zoso, MirelaAndreanumBuburuza, Crivat, Comanescu, Andrei RoscaGramoPiticu, Canadian Stories, Eduard, Fulgerica , Vis Urat, HoriaAlex BrieKaizer Gogu, Luminita, Alex RadescuNenorocitu, CostinApollinaire, Scarlatescu, Subiectiv, Patratosu si catre CEL MAI UTIL PRIETEN al tovarasului Ion Iliescu, GROPARU.

M-as inghionti sa vaz sectiunea „La inchisoare” si pe blogul lui Mircea Geoana sau Adrian Nastase dar ceva imi spune ca nu prea le-ar cam sta gandul sa fure cucuveaua pupaza.

18 Responses to “„La inchisoare” – o noua sectiune in blogroll pentru Ion Iliescu”


  1. 1 andreanum Noiembrie 14, 2007 la 9:46 am

    adica sa-l bag in blogroll pe eon iliescu zici matale, bre, povestitorule? Nice prin cap nu-mi trece, badie, sa ma leg cu dinsul la cap. Caci daca te-nfratesti cu dracu ajunge lumea sa ne confunde pe coclauri, ceea ce eu sincer iti spui caci nu doresc. Cit despre inchisoarea dinsului, i-o doresc pe aceea reala, fara tv si mobil, undeva intr-un subsol, far de geamuri si cu sobolani care sa-i tie de urit.

  2. 2 trendarica Noiembrie 14, 2007 la 2:58 pm

    „Cand m-am priponit pe Creanga
    Il gasii pe Ion la groapa”
    😀, trecand peste lipsa de talent, pure joy… sustin!

  3. 3 TIMISOREANUL Noiembrie 14, 2007 la 4:29 pm

    Care a fost baza legala prin care in 13 iunie 1990 ora 15.45 ai ordonat M.St.M sa se intervina cu doua detasamente de militari ai MApN-Ai armatei?Pe ce baza l-ai informat pe prim adjunctul ministrului apararii nationale in 13.06.1990 ora 19.25 ca pe sediul politiei capitalei s-a ridicat drapelul verde ,legionar concluzionand ca miscarea din piata universitatii este rebeliune legionara?

  4. 4 TIMISOREANUL Noiembrie 14, 2007 la 4:30 pm

    Intrebarea a fost pentru ion iliescu.

  5. 5 ihtys Noiembrie 14, 2007 la 11:11 pm

    La dezechilibru mintal: denumirea pt Iliescu

    La matusi cu bani si smecherie : Nastase

    La sconcs corupt : M Geoana

  6. 6 dadatroll Noiembrie 15, 2007 la 4:18 am

    Deci, mey, de ce sa mearga la inchisoare ca constitutia lui ia permis sa fie presedinte de patru ori. Asa e daca faci sport si iti dezvolti constitutia departe ajungi, si nu o data, ci de patru dati.

  7. 7 ioncreanga Noiembrie 15, 2007 la 9:29 am

    Daca domnul Iliescu doreste sa comenteze pe blogul meu, il las cu mare placere. In fond are deja o sectiune speciala in blogroll.

  8. 8 ceausescu Noiembrie 15, 2007 la 9:46 am

    Tovarase Creanga,

    Pretinul meu, Ion Iliescu, este un mare patriot si fiu al poporului. Nu cred ca ezista roman care sa ii doreasca raul acestui mare om de stat.

  9. 10 ihtys Noiembrie 16, 2007 la 9:55 pm

    Ceausescu esti tare penibil

  10. 11 ioniliesku Noiembrie 17, 2007 la 10:41 pm

    Frustrările voastre, tovarăşi, stau în calea liniştii şi armoniei sociale.

    P.S.: Nea Nicule, să ne ierţi, de Crăciun am fost cam beţi.

  11. 12 Alex Brie Noiembrie 22, 2007 la 3:51 am

    Sorry, dar nu am blogroll, si nici pe musiu iliescu nu-l citesc. Asa ca o sa zic „pas” acestei lepse…

  12. 14 ihtys Noiembrie 22, 2007 la 8:50 am

    Cine se ascunde in spatele crengii ?Cine esti ? Your true identity plaese.

  13. 15 ihtys Noiembrie 22, 2007 la 8:50 am

    Pardon Iliescu lui Nina, d-voastra stati in calea armoniei si fericirii sociale.

  14. 16 Luminita Noiembrie 29, 2007 la 2:40 pm

    ok, eu abia azi, 29.11 am vazut leapsa asta… sa-mi fie rusine. oricum, subscriu!

  15. 17 Mirela Februarie 11, 2009 la 2:00 pm

    mie imi e si mai rusine…ca eu vazui leapsa abia acum, 11.02 (09!)
    nu subscriu…desi il consider vinovat pe Iliescu pentru multe lucruri rele…dar nu vreau sa il am in blogroll, acolo pun oameni buni🙂


  1. 1 Apollinaire Online » Blog Archive » La inchisoare Trackback pe Noiembrie 14, 2007 la 11:41 am

Lasă un răspuns

La Pastili Cailor

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

