Job si eu

Ma conformez dupa neica Eminovici si imi completez si eu model de CV ca am auzit ca posibil sa castig un porc de ignat si un miel de pasti.

Am o experenta profesonala giugiuc!

Abilitati de sales (vezi trebusoara cu pupaza), abilitati de comunicare (vezi mandrele din iarmaroc), leadership (cu caprele ma descurc) dar si in domenii emergente – new media (sunt un clasic al blogurilor si al Internetului moldovenesc 2.0 – in curand voi lansa proiectele interactive „poloboc.ro” si „chiteala.ro” – ultimul va fi un sait de soshal deiting cari va fashe furori in Iesi).

Mi-am depus deja CV-ul pentru Master of Guru signer dar nu voi accepta acest job decat daca ma lasa sa vin cu ceaslovul la bojdeuca firmei… si cu 2 capre… doar mi-s guru!

2 Responses to “Job si eu”


  1. 1 dxn Noiembrie 6, 2008 la 1:56 am

    te-ai angajat? ca am un post de dascal la biserica, merge?

  2. 2 ruxy Noiembrie 29, 2008 la 6:27 pm

    am fost pe la bolta rece… acum inteleg de ce ti se mai impleticeau pasii pe acolo😉


Lasă un răspuns

La Pastili Cailor

Martie 2008
L M M M V S D
« Ian   Noi »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

